Navigace

Obsah

Řešení situací

Telefon na krizovou linku: 112

Popisy postupů - návody pro řešení životních situací, právní postupy: webové stránky portálu GOV

Havárie a poruchy technického rázu - přímo v obci Milín:

  Havárie vody: 1. SČV           

č. tel. 840 111 322, 601 275 275

Můžete si objednat službu zdarma, kdy Vás budou formou SMS informovat o plánované odstávce vody na konkrétní adrese. Odkaz na stránky Zákaznický portál 1. SČv, dole vpravo najdete "Služba SMS info".

Poruchy plynu: 
Innogy č. tel. 800 11 33 55

Poruchy elektřiny: ČEZ 800 850 860

Plánované odstávky elekřiny: Odkaz na stránky ČEZ, kde najdete plánované odstávky elektřiny v termínu 20 dnů před jejich realizací. Pouze zadáte název obce. Můžete se také zaregistrovat k zasílání sms nebo e-mailu zdarma. K tomu potřebujete znát EAN (18místné číslo z faktury, které začíná číslem: 859182400...) Odkaz na registraci u ČEZ.

Havarijní služby technické (zámečnictví, elektřina, topení, kanalizace):

nonstop č. tel. 233 373 337, 602 105 365