Obsah
Řešení situací
Telefon na krizovou linku: 112
Popisy postupů - návody pro řešení životních situací, právní postupy: webové stránky portálu GOV
Havárie a poruchy technického rázu - přímo v obci Milín:
Havárie vody: 1. SČV
č. tel. 840 111 322, 601 275 275
Můžete si objednat službu zdarma, kdy Vás budou formou SMS informovat o plánované odstávce vody na konkrétní adrese. Odkaz na stránky Zákaznický portál 1. SČv, dole vpravo najdete "Služba SMS info".
Poruchy plynu:
Innogy č. tel. 800 11 33 55
Poruchy elektřiny: ČEZ 800 850 860
Plánované odstávky elekřiny:
Po kliknutí na obrázek výše se dostanete na stránky ČEZ,
kde najdete plánované odstávky elektřiny v termínu 15 dnů před jejich realizací. Můžete se také zaregistrovat k zasílání sms nebo e-mailu zdarma. K tomu potřebujete znát EAN (18místné číslo z faktury, které začíná číslem: 859182400...)
Havarijní služby technické (zámečnictví, elektřina, topení, kanalizace):
nonstop č. tel. 233 373 337, 602 105 365