Obsah

Řešení životních situací

Telefon na krizovou linku: 112

Popisy postupů - návody pro řešení životních situací: webové stránky portálu GOV

Havárie a poruchy technického rázu - přímo v obci Milín:

 

Havárie a poruchy

Havárie vody: 1. SČV
840 111 322
601 275 275

Poruchy plynu: 
Innogy 800 11 33 55

Poruchy elektřiny: ČEZ 800 850 860

Odvoz popelnic: SVZ Centrum 312 312 762

Havarijní služby technické (zámečnictví, elektřina, topení, kanalizace):

nonstop 233 373 337

 

Nález ztraceného nebo zraněného zvířete v obci Milín:

Pokud se v ulicích Milína volně pohybuje zvíře, které by mohlo být nebezpečné, volejte raději hned policii. V případě, že se zvíře (nejčastěji pes) zatoulalo, je možno kontaktovat starostu (tel. 603 264 596) a příp. domluvit vyhlášení rozhlasem z knihovny (tel. 737 076 639 - ve výpůjčních hodinách). Za hlášení ztrát a nálezů se nevybírá žádný poplatek. 

Pokud se nedaří zkontaktovat starostu a nejde o nebezpečné zvíře, je možno v případě nalezených psů  volat do Psího útulku Volenice (Dog center Ajax) u Březnice, telefon: 602 485 252, e-mail: psi.utulek.volenice@gmail.com

Webové stránky: https://utulekvolenice.webnode.cz/

Ostatní zvířata - můžete nahlásit do Záchranné stanice Hrachov, telefon na výjezdovou službu Ochrany fauny je: 603 259 902. 

Webové stránky: http://www.ochranafauny.cz/

 

Pobočky: Votice, Tábor